نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

افتتاح بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه

گنبد مینا، بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه امروز با حضور'محمدباقرقالیباف' شهردار تهران و جمعی از مسوولان سازمان فضایی ایران در منطقه فرهنگی، گردشگری عباس آباد افتتاح شد.
تدبیر24: 'اردشیر نوریان' مدیر عامل شرکت نوسازی منطقه فرهنگی هنری عباس آباد روز دوشنبه در آیین شروع به کار گنبد مینا(پلانتاریوم) خاطر نشان کرد: خدا را شکر می کنیم که توانستیم در آستانه عید ولایت برگ زرین دیگری از کتاب اقدامات مدیریت شهری تهران را تورق کنیم.

وی گفت: پروژه گنبد مینا گامی تاثیرگذار در جهت آشنایی هر چه بیشتر هموطنان به خصوص نسل جوان با علم نجوم است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: خوشبختانه امروز شهرداری تهران و مجموعه مدیریت شهری وارد عرصه هایی شده اند که در آنها تاکنون اقدام موثر چندانی صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با بیان اینکه پروژه گنبدمینا بستر بسیار مناسب و تاثیرگذاری برای ترویج علم نجوم در میان نخبگان کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز عزیزان ما در سازمان فضایی کشور با شوق بسیار با ما در این زمینه همکاری کرده اند که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آسمان نمای خاورمیانه گفت: این مجموعه فضایی علمی، فرهنگی و تفریحی با تکنولوژی بسیار پیشرفته دارد که با بیش از 1800 متر مساحت ظرفیت 150 نفر را دارد.

نوریان با بیان اینکه امکان توسعه بیش از پیش این پروژه نیز در آینده وجود دارد، تصریح کرد: علاوه بر معرفی دستاوردهای علمی کشور در این گنبد، بزرگان عرصه نجوم نیز به هموطنان معرفی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: گنبد مینا به لحاظ تکنولوژی بی نظیر و در ردیف نمونه های برتر جهان است.

در ادامه این مراسم ریاضی، پیشکسوت نجوم نیز خاطر نشان کرد: اگر هموطنان ما و بخصوص جوانان ما با عظمت کیهان و فضای نجوم آشنا شوند، مطمئنا نگرش آنان به زندگی متفاوت تر خواهد شد.

این پیشکسوت علم نجوم تصریح کرد: مجموعه گنبد مینا با مجموعه های مشابه خود در کشور قابل مقایسه نیست و مطمئنا می تواند در آینده امکانات بسیار جدیدتری را به مردم ارائه دهد .

وی با اشاره به اینکه ما در کلاس دانشگاه برای دانشجویان درباره علم نجوم فقط صحبت می کنیم، گفت: وجود چنین فضاهایی و استفاده دانشجویان از آن می تواند تاثیرگذاری به مراتب بهتری در آموزش علم نجوم باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: