بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۵۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
ویژه محرم/ قسمت دوم/ دغدغه مراجع پیرامون مداحی ها
وضوع مشترک در کلام تمامی مراجع تقدم نماز بر عزاداری است. رعایت حق الناس، رعایت حرمت و شان اهل بیت، جلوگیری از اقدامات وهن آلود در دین و ...
تدبیر24:از دوران صفویه تا کنون شیوه های متفاوتی از مداحی و مدح اهل بیت علیهم السلام در کشورمان رایج شدهچطور باید عزاداری کرد و آداب عزاداری برای سیدالشهدا در ماه محرم چیست؟ این سوال بسیاری از شهروندان و عزاداران در این ایام است و نگاهی به بخش های پر مخاطب در سایت ها و شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که بسیاری برای رفع این دغدغه شان به اینترنت مراجعه می کنند. برای یافتن اصول صحیح عزاداری بدون شک مراجع عظام و علما مورد وثوق ترین افراد جامعه هستند.

به گزارش تدبیر24، در دومین بسته فرهنگی ماه محرم به موضوع عزاداری و آداب آن از منظر مراجع عظام و علما پرداختیم. پاسخ به برخی شیوه های جدید در عزاداری، برهنه شدن هنگام سینه زنی، برخی نذورات و ... از جمله مسائلی است که سعی شده در این بسته پاسخ آن داده شود. 
مطالب این جدول تماما از استفتائات مراجع یا سخنرانی ها و دروس خارج فقه آنان استخراج شده و بر روی پایگاه اینترنتیشان نیز قابل رویت است. موضوع مشترک در کلام تمامی مراجع تقدم نماز بر عزاداری است. رعایت حق الناس، رعایت حرمت و شان اهل بیت، جلوگیری از اقدامات وهن آلود در دین و ... از دیگر تاکیدات مراجع عظام و علما به عزاداران حسنی است. 
روز گذشته توصیه های مراجع و علما به مداحان در بسته ویژه تدبیر24 برای ماه محرم منتشر شد که از اینجا قابل مشاهده است.





مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
1
چقدر دغدغه مراجع با کارهایی که امروز تحت عنوان عزاداری انجام می شود متفاوت است. کاش مردم راه های درست برای عزاداری را انتخاب کنند.
نور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
1
0
آیت الله بهجت: قمه زنی اشکال ندارد!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها