نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

مدل نهایی پهباد RQ 170 ایرانی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از به پرواز در آمدن مدل نهایی پهباد RQ 170 ایرانی خبر داد.
تدبیر24: سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه یادواره شهدای موشکی سپاه که صبح امروزبرگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: اگر زحمات شهید طهرانی مقدم نبود و او به تکالیف خود عمل نمی کرد شاهد اقتدار و امنیت نظام نبودیم و این اقتدار و امنیت مدیون شهدا است.
وی افزود: طهرانی مقدم به تکالیف خود از سوی ولایت فقیه عمل می کرد و به دنبال اقتدار کشور بود و آتش پشتیبانی توپخانه تا برد 2هزار کیلومتر را عملی و بومی کرد و اگر طهرانی مقدم درست عمل نمی کرد، شاهد ذلت و ترکمانچای دیگری بودیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: شهید طهرانی مقدم ایده های زیادی داشت و ده ها پروژه را شروع کرده بود که بخشی از آن ها عملی شده مانند موشک های خلیج فارس، هرمز یک و هرمز 2 و پروژه های دیگری هم هست که در حال بررسی است و در آینده انجام می شود.
وی ادامه داد: طهرانی مقدم مسوول تحقیقات بود و فقط شامل بخش موشکی نمی شد بلکه پروژه های بدون سرنشین، بالگردی، زمین به هوا و زمین به زمین را در دستور کار داشت.
حاجی زاده گفت: ما قول داده بودیم نیم دوم سال مدل نهایی RQ170 ایرانی پروازی شود که این اتفاق افتاده و فیلم پرواز آن به زودی منتشر می شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: