نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

اعطا گرانترین جایزه فناوری اطلاعات

مراسم اختتامیه ایران موبی کد 2014+، با سخنرانی مهندس جهانگرد، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و تنی چند از بزرگان فناوری اطلاعات ایران و اعطای بزرگترین جایزه حوزه نرم‌افزار موبایل و ابزارهای هوشمند ایران، 11 آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.
تدبیر24: ایران موبی کد که با هدف حمایت از نرم‌افزارهای و ایده‌های خلاقانه موبایلی و نیز ارتباط بیشتر میان صنعت و دانشگاه در حوزه موبایل شکل گرفته امسال در قالب 23 عنوان کارگاه آموزشی موبایل و ابزارهای هوشمند، نمایشگاه جنبی خدمات نرم‌افزاری و کسب و کار های موبایلی، مسابقه برنامه نویسی و ایده پردازی ابزارهای هوشمند با جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی و همایشی با سخنرانی بزرگان فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند، 8 تا 11 آذر ماه برگزار می‌شود.

پس از گذشت قریب یک ماه از شروع دومین دوره مسابقات ایران موبی کد (2014+) و با اتمام دور اول داوری؛ چهل نرم‌افزار برگزیده برای کسب جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی این مسابقات با هم رقابت خواهند داشت. در این مرحله داوران با بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی و نیز مصاحبه با ارائه دهندگان این آثار، برنده بزرگترین جایزه موبایل و ابزارهای هوشمند ایران را انتخاب خواهند کرد.

جایزه 500 میلیون ریالی ایران موبی‌کد، 11 آذر ماه همراه با شانزده جایزه دیگر (با مبالغ 10 تا 30 میلیون ریال) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعطا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: