نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۴۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

مدرسه در شیطنت دانش‌آموز سوخت

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پی آتش‌سوزی در مدرسه غیاثی گرمی گفت: تمامی بخاری‌های مدارس استان تا پایان سال 94 به طور کامل استاندارد شده و از بخاری‌های گازی استفاده خواهد شد.
تدبیر24:صابر سپری در اردبیل با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه به دلیل نبود گاز و کمبود آن در برخی از روستاها در مدارس به اجبار از بخاری‌های کاربراتوردار استفاده می‌کنیم، اما با اقداماتی که انجام شده و با قولی که استاندار اردبیل داده تا پایان سال 94 تمامی مدارس استان به بخاری‌های استاندارد گازی مجهز می‌شوند.
وی درباره آتش‌سوزی در مدرسه غیاثی گرمی نیز افزود: این آتش‌سوزی به دلیل رسانه‌ای شدن شعاع بحثش زیاد شده، درحالی که این آتش‌سوزی هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و همه دانش‌آموزان و معلمان در سلامت کامل هستند.
وی گفت: این آتش‌سوزی به دنبال شیطنت یک دانش‌آموزان در زنگ تفریح اتفاق افتاد و فقط خسارت این آتش‌سوزی، خراب شدن بخشی از دیوار کلاس بوده و در حال حاضر همه دانش‌آموزان در همان کلاس در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: