نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۴۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مصطفوی

کی روش شرایط فوتبال را می داند

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کارلوس کی روش به خوبی شرایط فوتبال ایران را می دانست، گفت: پس چرا این مربی با حربه های گوناگون به دنبال تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران بود.
تدبیر24:داریوش مصطفوی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که اعلام کرده است با این شرایط و نبود پول و امکانات نمی توان در جام ملت های آسیا به موفقیت رسید، افزود: کی روش در پول گرفتن و بستن قرارداد یک مربی حرفه ای است، مشکل فوتبال ایران اقامت در هتل های چند ستاره و برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های برتر جهان نیست.
وی با بیان اینکه کی روش تنها در این زمینه حق اعتراض دارد اما نباید ادعایی هم داشته باشد، تصریح کرد: موفقیت در رویداد بزرگی چون جام ملت های آسیا نیازمند تدارکات ایده آل است تا تیم ها بهترین شکل خود را به دست آورند.
مصطفوی گفت: در زمینه دیگر این مربی پرتغالی حق اعتراض ندارد چون حدود چهار سال در ایران فعالیت می کند و شناخت خوبی از شرایط فدراسیون فوتبال و جایگاه ورزش در کشورمان دارد.
این مدیر فوتبالی ادامه داد: کی روش که به خوبی شرایط را می داند چرا با حربه های گوناگون به دنبال تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران بود تا رقم خوبی را به دست آورد.
وی تصریح کرد: معتقدم کی روش در بستن قرارداد کاملا حرفه ای است اما از نظر فنی در جام جهانی نشان داد که چیزی برای گرفتن ندارد و اطمینان می دهم در جام ملت های آسیا به همگان ثابت می شود که وی فقط یک مربی تبلیغاتی است و چیزی برای ارائه کردن ندارد.
مصطفوی در خصوص پیش بینی خود از جام ملت های آسیا گفت: چنانچه اوضاع به همین منوال پیش برود، تیم ایران توانایی صعود از گروه خود را هم نخواهد داشت. یقین دارم پس از حذف از جام ملت ها، مسوولان فدراسیون و سرمربی با بهانه های چون حمایت نکردن وزارت ورزش و نبود امکانات به دنبال حفظ صندلی های خود هستند.
وی ادامه داد: اصلا نمی دانم در فدراسیون کمیته فنی چه کاری انجام می دهد و چرا برنامه های تیم ملی به صورت ریز اعلام نمی شود، چراکه برنامه های طولانی مدت مساله ای کاملا ابتدایی است.
رییس سالهای گذشته فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته وقتی رییس فدراسیون از جنس فوتبال نباشد و همه چیز را با خنده پشت سربگذارد، در خصوص این مسایل و خواسته های کی روش هم باز خواهد خندد.
وی گفت: برای رسیدن به موفقیت مثلث فدراسیون، باشگاه ها و بازیکنان باید در کنار یکدیگر بوده و اتحاد داشته باشند که این مساله در فوتبال ایران دیده نمی شود.
مصطفوی خطاب به کی روش گفت: مشکل و ضعف فوتبال ایران هتل لوکس، زمین های چمن هموار و نداشتن رویارویی با بهترین تیم های دنیا نیست، چراکه بارها با امکاناتی بسیار کمتر از شرایط فعلی به افتخارات بزرگی رسیده ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: