نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
تشبیه فوتبالیست های با خالکوبی به وسیله رییس کمیته اخلاق؛

فوتبالیست ها و زندانیان در یک ردیف !

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: طبق نظر روانشناسان و جامعه شناسان خالکوبی در گذشته برای زندانی‌ها بوده و ما دوست نداریم فوتبالیست‌های ایران که الگو هستند این کار را انجام دهند.
تدبیر24:  علی‌اکبر محمدزاده در مورد اینکه با وجود هشدار کمیته اخلاق همچنان مصاحبه‌های قلعه‌نویی، درخشان و کی‌روش علیه یکدیگر ادامه دارد، اظهار داشت: من با درخشان، قلعه‌نویی و کی‌روش صحبت کردم و گفتم دست از مصاحبه کردن علیه هم بردارند. اینگونه صحبت‌ها نه تنها به فوتبال ما کمک نمی‌کند بلکه به آن ضربه می‌زند.

وی در خصوص شایعاتی که در مورد حضور رمال و جادوگر در فوتبال ایران شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: هرکسی که در این مورد اطلاعی دارد می‌تواند مستقیم به کمیته اخلاق بیاید یا به من ایمیل بزند، مسلماً با اینگونه موارد برخورد جدی می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: نمی‌توانم بگویم چه مجازاتی در انتظار افرادی است که از جادو و جادوگری در فوتبال استفاده می‌کنند چون مجازات‌ها متغیر است اما فوتبال حرفه‌ای هیچ نیازی به جادو و جادوگری و رمالی ندارد. آن چیزی که تیم پیروز را در زمین مشخص می‌کند توانایی فنی و جنگندگی بازیکنان در زمین است. جادو و جنبل هیچ تأثیری در نتیجه فوتبال ندارد.

محمدزاده درباره مسئله خالکوبی بازیکنان فوتبال ایران گفت: من قبلاً موضع خود را در مورد خالکوبی گفته‌ام، خالکوبی و تاتو جایی در فرهنگ ما ندارد. حسب نظر روانشناسان و جامعه شناسان خالکوبی در گذشته برای زندانی‌ها بوده و ما دوست نداریم فوتبالیست‌های ایران که الگوی میلیون‌ها جوان هستند این کار را انجام دهند و نقش‌ونگاری روی بدنشان بزنند که زندانی‌ها در گذشته از آن استفاده می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: