نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

فیروزآبادی: مذاکرات با اجازه رهبری انجام می شود

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران، با اجازه رهبر معظم انقلاب انجام می شود.
تدبیر24: سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز دوشنبه در حاشیه شانزدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران افزود: انرژی هسته ای موضوعی فناورانه است و یک پیشرفت علمی و گامی بلند در میان گام های بلند دانشمندان ایران اسلامی محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: مقطع کنونی انقلاب اسلامی، مقطع تحول علمی و فناوری است و امروز تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی مطرح شده و به مرحله تحول علمی و فناوری رسید ه ایم و در حال گام نهادن به صنعتی شدن هستیم.
 
** داعش آفت جهان اسلام است  
 
سرلشکر فیروزآبادی درباره داعش گفت: پدیده داعش حرکتی تروریستی است که علیه همسایگان ما در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی ایجاد شده است.
 
وی داعش را آفتی در جهان اسلام دانست و افزود: این پدیده توسط صهیونیست ها، انگلیس و آمریکا ایجاد شده و به خاطر نداشتن مبانی مستحکم علمی، عقلانی و رفتار بسیار خشونت بار، به عنوان یک ابزار استکبار جهانی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در باره مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 5+1 گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده اند؛ مذاکره یک امر مرسوم سیاسی است و آن مقدار که برای وزارت خارجه ترسیم شده، مسوول است که انجام دهد.
 
** من مسوول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکره
 
سرلشکر فیروزآبادی در رابطه با مذاکره مستقیم ایران و آمریکا عنوان کرد: من مسوول جنگ با آمریکا هستم و مسوول مذاکره نیستم.
 
وی با اشاره پیشرفت های دانشمندان ایرانی در بحث هسته ای گفت: در بحث تولید علم و فناوری جزو پیشگامان حمایت از علم و فناوری در کشور هستم و از این موضوع پشتیبانی می کنم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: