نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱

عصبانيت افراطيون از هماهنگي روحاني با رهبري

افراد تندرو به خوبي دريافته‌اند آنچه طي 8 سال گذشته مطرح کرده‌اند با بي‌اقبالي مردم روبرو شده است بنابراين به دنبال اين هستند که صدايشان بيش ...
تدبیر24: مشاور رئيس دولت اصلاحات معتقد است، اگر وعده دکتر روحاني درخصوص برخورد با گروه‌هاي خودسر عملي شود هيچ قدرت و جايگاهي براي آن‌ها باقي نخواهد ماند. مصطفي درايتي در گفت‌وگو با ايلنا در خصوص تخريب شخصيت‌هايي همچون سيد محمد خاتمي و آيت الله هاشمي گفت: افراد تندرو به خوبي دريافته‌اند آنچه طي 8 سال گذشته مطرح کرده‌اند با بي‌اقبالي مردم روبرو شده است بنابراين به دنبال اين هستند که صدايشان بيش از آنچه وزن و جايگاه آنها است شنيده شود. وي افزود: افراطيون که خود جايگاه اجتماعي ندارند همواره سراغ تخريب شخصيت‌هايي مي‌روند که از جايگاه اجتماعي بالايي برخوردار هستند و از همين طريق خوانندگاني را براي مطالب خود پيدا مي‌کنند چرا که دستمايه حرف‌هاي خود را افرادي قرار مي‌دهند که مورد توجه مردم هستند اين روند همواره روش تبليغاتي افراطيون کشور بوده است. درايتي با تاکيد بر اينکه انتظار ما از رسانه‌ها اين است که پژواک صداي افراطيون کشور را به اندازه وزن و جايگاه اجتماعي آن‌ها منعکس کنند،تصريح کرد: نبايد ما ابزاري براي افزايش بازتاب حرف‌هاي افراطيون باشيم.

وي ادامه داد: تندرو‌ها که در بسياري از موارد به ويژه در سياست خارجي جهت گيري خود را با خصومت با ديگران تعريف مي‌کنند با موفقيت آقاي روحاني در عرصه سياست خارجي و حمايت‌هاي رهبري از دولت به حاشيه رانده شده‌اند به همين منظور همواره به حواشي مي‌پردازند. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب عنوان کرد: هماهنگي روحاني با سياست‌هاي رهبري و موضع‌گيري سيدمحمد خاتمي و آيت‌الله هاشمي در حمايت از روحاني موجب عصبانيت افراطيون شده در حالي که اين موجب مي‌شود آنها همين پايگاه مختصر را نيز از دست بدهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: