نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

نفت و پاس، موفق‌ترین بی‌تماشاگرهای ایران

نفت‌تهران، می‌ تواند با پیروزی برابر پاختاکورتاشکند موفق‌ترین تیم بی‌تماشاگر تاریخ فوتبال ایران در جام های باشگاهی فوتبال در آسیا باشد.
تدبیر24: بین نمونه های موفق تیمی فوتبال ایران در آسیا، پاز همه معتبرتر بوده است. پاس که در سال 1992 قهرمان آسیا شد در بازی های خانگی خود در ورزشگاه آزادی سابقه حضور بین 30 تا 65 هزار تماشاگر از نفرات علاقمند سرخابی را داشته است، بنابراین اگر پاس تهران مثل نفت، تماشاگر اختصاصی نداشته حداقل تجربه داشتن تماشاگر پرتعداد را داشته است. در حالی که نفت‌تهران در بهترین حالت 10 و در بدترین حالت 1350 تماشاگر در این مساقات داشته است. اگر پرسپولیس در تهران برابر النصر عربستان با بهره مندی از یکصد هزار تماشاگر پرجمعیت ترین بازی سال 2015 را داشته، نفت هم در تهران برابر الشباب، رکورد کمترین تماشاگر را داشته است.

تیم های جنوب اهواز، ذوب‌آهن، برق شیراز، فجرشهیدسپاسی، صبا باتری، پاس تهران و بهمن، در بازی هایی که در موقعیت میزبانی برگزار کردند، از 5 هزار تماشاگر در بازی های صبا و پاس تا 65 هزار نفر در مسابقات پاس 1372 در نوسان بوده اند.

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی تبریز، فولاد، سپاهان اصفهان، شاهین اهواز و ملوان به ترتیب 7 تیم پرتماشاگر ایران در جام های باشگاهی در آسیا بوده اند و نفت در صورت صعود به دور دوم، موفق ترین تیم بی تماشاگر تاریخ فوتبال ایران در آسیاست.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: