نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

ماجرای فست فودی که گوشت الاغ عرضه میکند

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه شایعه مصرف "گوشت الاغ" در برخی از فست فودی‌ها و جگرکی‌های کرمانشاه را رد کرد.
  تدبیر24دکتر علیرضا امیری با اشاره به شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر استفاده از گوشت الاغ در برخی فست فودی‌ها و جگرکی‌های سطح شهر کرمانشاه منتشر شده، گفت: همه این شایعات را از اساس رد می‌کنیم.
وی تاکید کرد: تا کنون هیچ موردی مبنی بر عرضه گوشت الاغ یا فرآورده‌های حاصل از آن در استان نداشتیم.
این مسئول با بیان اینکه دامپزشکی استان مجهز به آزمایشگاه‌های پیشرفته‌ای است که با آزمایش‌های مولکولی گوشت دام را از گوشت سایر موجودات تشخیص می‌دهد، عنوان کرد: همه مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها و اماکنی که از فرآورده‌های خام دامی استفاده می کنند توسط تیم‌های بازرسی شامل دامپزشکی و سایر مراجع مورد بررسی قرار می‌گیرند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ممکن است مواردی از تخلف بهداشتی در این مراکز وجود داشته باشد، اما دامپزشکی بدون اغماض با هرنوع تخلفی برخورد می‌کند.
امیری با اشاره به گشت‌های بازرسی که با همکاری سایر مراجع تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های دامی را رصد می‌کنند، عوان کرد: سال گذشته 74 هزار مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی داشتیم که در نتیجه آن 83 تن فرآورده دامی امحاء و 192 مرکز پلمپ شد.
وی در پایان از مردم خواست به این شایعات توجه نکنند و به دامپزشکی اعتماد داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: