نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

آغاز تست مخازن خودروهای گازسوز

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از ایجاد سازوکار انجام تست سطح یک مخازن خودروهای گازسوز در مراکز معاینه فنی ظرف دو ماه آینده برای خودروهای سبک خبر داد.
 تدبیر24:  سعید قیصرگفت: حداکثر تا دو ماه آینده بستر لازم برای انجام تست های سطح یک و دو مخازن خودروهای گازسوز در مراکز معاینه فنی ایجاد می شود و این طرح اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در تشخیص عیوب سطح دو نیاز به ابزارهای خاصی نیست و بیشتر باید کارشناسان آموزش‌های لازم را دیده باشند تا بتوانند این عیوب را تشخیص دهند، ادامه داد: بر همین اساس آموزش کارشناسان آغاز شده و تا دو ماه آینده نیز به اتمام می رسد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور افزود: انجام آزمون ادواری خودروهای گازسوز توسط برخی شرکت‌های بازرسی که فاقد مجوزهای لازم می باشند صحیح نیست؛ این شرکت‌ها مانند شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مالکیت بخش خصوصی فعالیت می نمایند و فاقد مجوزهای لازم برای انجام تست ادواری خودروهای گازسوز بویژه خودروهای فعال در ناوگان حمل ونقل همگانی می‌باشند.

وی تاکید کرد: بر اساس آیین نامه، انجام تست سطح یک و دو باید در مراکز معاینه فنی انجام شود بر همین اساس هم ایجاد بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری در مراکز معاینه فنی آغاز شده است.

قیصر درباره زمان ابلاغ آیین نامه جدید درخصوص تست سطح یک مخازن خودروهای گازسوز گفت: دولت سازوکار، وظایف دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط را در آیین نامه جدید مشخص کرده و پیش بینی می کنم تا پایان خرداد این آیین نامه نهایی و به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شود. در آیین‌نامه جدید شرایط انجام این نوع آزمون توسط وزارت کشور (سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور) تایید و از مجاری رسمی ابلاغ خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24 سعید قیصر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: