نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

تیم تراکتورنقطه اتحاد آذری‌ها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان این‌که تیم فوتبال تراکتور اتحاد آذری‌ها است، گفت: در وزارت ورزش کسانی هستند که فتنه‌انگیزی می‌کنند.
  تدبیر24: مهدی عیسی‌زاده در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس، عنوان کرد: استقبال جوانان تبریزی از هیأت دولت نشان داد که آنها ولایتمدار هستند و اجازه نخواهند داد احدی فتنه کند. مسئولین وزارت ورزش باید در این مورد پاسخگو باشند و چشم فتنه را برای همیشه کور کنند.

او در بخش دیگری از تذکر خود از دولت و وزرای آموزش و رفاه خواست به حقوق و مزایای فرهنگیان، بازنشستگان و کارگران توجه بیشتری داشته باشند و افزود: مشکل بیکاران تا کی باید لاینحل باقی بماند. هیچ کس پاسخگو نیست و جوانان را مانند تیم فوتبال به هم پاس می‌دهند. دولت در این زمینه مسئول است و باید جهت جذب جوانان و پرداخت مستمری بیکاران اقداماتی انجام دهد.

این نماینده مجلس از اجرایی نشدن لایحه ایثارگران نیز انتقاد کرد و از دولت خواست هرچه زودتر این لایحه را که 4 سال است مسکوت مانده اجرایی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: