نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۵۱۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

نمايشگاه دستاوردهاي دانشگاه فني و حرفه اي در مجلس

 تدبیر24:به گزارش اداره كل روابط عمومي دانشگاه فني و حرفه اي كشور، فردا سوم خرداد ماه نمايشگاهي از اختراعات، نوآوري‌ها و دستاوردهاي علمي و پژوهشي، استادان و دانشجويان دانشگاه فني و حرفه اي كشور با رويكرد اشتغال‌زايي و كارآفريني، افتتاح مي شود.
اين نمايشگاه از ساعت 10 صبح فردا سوم خرداد ماه افتتاح مي شود و به مدت سه روز در محل نمايشگاه دايمي خانه ملت برپا است و روز 6 خرداد ماه به كار خود پايان مي دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
با درود، با سپاس از بزرگوارانی که برای بر پایی این نمایشگاه تلاش نموده اند، توجه داشته باشیم که برای رسیدن به توسعه پایدار و نقش آموزش در توسعه پایدار و اینکه نیروی انسانی متخصص و مجرب جایگاه اساسی در توسعه پایدار دارد و تجربه اینکه آموزشکده های فنی حرفه ای با قدمتی تقریبا پنجاه ساله و با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه که در این نیم قرن سکان دار آموزش فنی و حرفه ای کشور بوده اند ، انتظار می رود که نسبت به نیروهای انسانی این دانشگاه بویژه مدرسان توجهی مضاعف عنایت شود. امیدوارم که دانشگاه فنی حرفه ای کما فی السابق در رسیدن به توسعه پایدار کشور سهمی بسزا داشته باشد.
نظر شما: