نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فیلم کوتاه ایرانی در راه مکزیک

فیلم کوتاه «نظریه یادگیری اجتماعی» به کارگردانی «پوریا حیدری اوره» به جشنواره «FMCEX سن سباستین وراکروز» مکزیک راه یافت.
  تدبیر24«نظریه یادگیری اجتماعی» ساخته پوریا حیدری اوره در هشتمین حضور بین‌المللی خود به عنوان تنها نماینده ایران در بخش فیلم‌های داستانی با کشورهای اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، کلمبیا، لبنان، برزیل، کوبا، چین، بلژیک، مکزیک، لهستان، ارژانتین، هند، فنلاند، بولیوی، پرتغال، کره جنوبی، پاراگوئه و امریکا برای کسب تندیس طلای این جشنواره رقابت می‌کند.

فیلم کوتاه «نظریه یادگیری اجتماعی» با بازی «شقایق دهقان»، نگاهی به تاثیرات منفی تماشای اعدام در ملاء عام بر روی کودکان دارد.

این فیلم کوتاه پیش از این در جشنواره «کانزاس سیتی» امریکا حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه شد و تاکنون در جشنواره فیلم کودک لاهور پاکستان و جشنواره «مونته کاتینی» ایتالیا نیز به نمایش درآمده است .

پوریا حیدری‌اوره پیش از این فیلم کوتاه «آن سوی بن بست» را کارگردانی کرده بود که موفقیت‌هایی داشت.

جشنواره فیلم «FMCEX سن سباستین وراکروز» مکزیک از تاریخ ٢٢ تا ٢٧ ژوئن (اول تا ششم تیر) برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: