نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

خبر خوش مترو برای تهرانی‌ها

مدیرعامل متروی تهران و حومه از بهره‌برداری همزمان 20 کیلومتر مترو خط 3 خبرداد.
 تدبیر24: هابیل درویش در مراسم افتتاح ایستگاه عبدل‌آباد با بیان اینکه بزودی بزرگترین پروژه ریلی در کشور و حتی خاورمیانه به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: در تمام دنیا عرف بهره‌برداری از خط مترو، 3 الی 5 کیلومتر است اما بزودی 20 کیلومتر مترو به صورت یک جا مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی 20 کیلومتر مترو، 2000 میلیارد هزینه دربر داشت، گفت: دولت تنها 110 میلیارد تومان به ما داد که ما هم به عنوان عوارض لوازم و تجهیزاتی که در بندرعباس مانده بود، 200 میلیارد تومان آن را به دولت پس دادیم.

مدیرعامل متروی تهران و حومه با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خط 6 و 7 متروی تهران به طول 70 کیلومتر تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این دو خط مترو اعتبار لازم است و امیدواریم دولت از هر طریق ممکن همچون فاینانس و... به مترو کمک بکند تا این پروژه بزرگ به بهره‌برداری برسد.


درویش مدیر عامل مترو
درویش در پایان افزود: بزرگترین پروژه ریلی در خط 3 به طول 20 کیلومتر با هدف کاهش فاصله جنوب و شمال تهران در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: