نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۵۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

پاتوق‌های شهر سوژه‌ی دانشجوها

جشنواره سراسری دانشجویی «تجسم هنر» با محوریت پاتوق‌های فرهنگی - هنری شهر برگزار می‌شود.
 تدبیر24: عاطفه بیات - مدیر کمیته تبلیغات این جشنواره - در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، اظهار کرد:‌ جشنواره سراسری دانشجویی «تجسم هنر» با موضوع پاتوق و با محوریت کافه گالری‌ها، کافه پیاده‌روها و قهوه‌خانه‌ها برگزار می‌شود. در این جشنواره به پاتوق‌های شهر نگاه فرهنگی شده است. این جشنواره دارای چهار بخش معماری، گرافیک، عکاسی و نقاشی است.

او ادامه داد: متولی اصلی این جشنواره مرکز علمی - کاربردی واحد 47 تهران است، اما دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند. زمان برگزاری جشنواره هفته سوم مهرماه 94 است و علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 شهریور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیات همچنین گفت: در رابطه با این جشنواره فراخوانی در شورای سیاست‌گذاری به تصویب رسیده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده آن و اطلاع از ضوابط و شرایط شرکت در جشنواره به آدرس سایت دانشگاه به نشانی www.uast47.ac.ir/jashnvareh مراجعه کنند.

او ادامه داد: سال گذشته نخستین دوره جشنواره هنرهای تجسمی دانشگاه‌ها برگزار شد. امسال در یک طرح ابتکاری چهار محور اصلی جشنواره در یک قالب با عنوان تجسم و هنر برگزار می‌شود. اساس شکل‌گیری چنین جشنواره‌ای وجود دغدغه‌های فرهنگی و هنری مجموعه دانشگاه‌ها به پاتوق‌هایی است که نگاه فرهنگی و هنری به آن‌ها وجود ندارد، اما بستر مهمی برای پرورش استعدادها هستند.

دکتر بهرام کلهرنیا، دبیری این جشنواره را برعهده دارد و محل برگزاری آن گالری «ابوالفضل عالی» و خانه عکاسان حوزه هنری است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: