نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۵۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

بیانیه کانون تدبیر و توسعه به مناسبت روز جهانی قدس

تدبیر24 :کانون تدبیر و توسعه پارسیان به مناسبت روز جهانی قدس بیانه ای را صادر و جهت انتشار به تدبیر24 ارسال نمود. متن بیانیه بدین شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
مبارزات ملت قهرمان فلسطین می رود تا به هفتاد سالگی برسد.
در این سالهای پر درد و رنج، ابرقدرت ها به سرکردگی آمریکا جنایتکار و همراهی برخی از دولت های غربی از جمله انگلیس و حمایت بعضی از دولت های خودفروخته خاورمیانه چه جنایت های انسانی که انجام نداده و چه خسارت هایی که به جهان اسلام وارد ننموده اند.
اینک پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، هر سال با نام و یاد معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان طوفانی برپا می شود و همه ملت های آزاد و مسلمان جهان به پا می خیزند و سیلی خروشان از مردم آزادی خواه جهان، یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند.
کانون تدبیر و توسعه افتخار دارد که در این روز مقدس، همراه و همگام با مردم ایران و جهان در این همایش بزرگ و رزمایش جهانی شرکت نموده و فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان برساند.
به امید پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف

کانون تدبیر و توسعه پارسیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: