نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۴۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

اثبات آری، تخريب نه

تدبیر24:محمدآیتی - كمتر از هشت ماه ديگر به انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مانده است. از اينرو تمام افراد و گروههايي كه قصد حضور در اين عرصه را دارند در حال آماده كردن خود براي يك رقابت سياسي بزرگ هستند. رقابتي كه در نهايت برنده آن را ملت تعيين مي كند. اما هرچه به تاريخ هفتم اسفند نزديك مي شويم موج بي اخلاقي ها در سطح كشور گسترده تر مي شود، بطوريكه هر روز گروههاي سياسي و كانديداهاي احتمالي عليه رقباي خود از انواع و اقسام روشهاي غيراخلاقي پرده برداري مي كنند. در اين بين گاهي گروهها و فعالين سياسي براي رو كردن سندي عليه رقباي سياسي خود به طرفدارانشان روي مي آورند و به نوعي پشت سر حاميان انتخاباتي خود پنهان مي شوند و سعي مي كنند با تطميع مالي از هوادارانشان در اين راستا استفاده ابزاري كنند. در روزگاري كه اكثر گروهها و سياستمداران بزرگ از وجود رسانه هاي گروهي و شخصي بهره مي برند، به جاي آنكه رسانه هاي خود را در خدمت گردش آزاد اطلاعات و آگاهي هرچه بيشتر مردم قرار دهند بيشتر در خدمت تخريب رقيب و منزوي كردن ديگران قرار داده اند. آيا بهتر نيست در اين مدت كوتاه تا شروع انتخابات همه گروهها و افرادي كه نيت حضور در اين صحنه بزرگ سياسي را دارند به جاي كري خواندن و استفاده از روشهاي تخريبي و غيراخلاقي كه با دين مبين اسلام مغايرت دارد روي به اثبات خود بياورند. بي شك معرفي شفاف و بدون اغراق با رعايت كليه موازين اخلاقي بهترين شيوه تبليغاتي در بين افكار عمومي خواهد بود. ملت بزرگ ايران در دهه هاي گذشته خاطره هاي خوشي از تخريب چهره هاي سياسي ندارند و حتي به گواه آمار و ارقام نشان داده اند هرگاه پاي تخريب هاي بي پشتوانه به ميان آمده، مردم روندي مخالف آن را برگزيدند. امروز ديگر وقت آن رسيده كه همه با هم و يك بار براي هميشه تصميم بگيريم از تخريب افكار مخالف خود دوري كنيم و تمام تلاش خود را در جهت يك مبارزه سياسي منطقي و اخلاقي به كار ببنديم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
اخلاق اين روزها به شدت جايش خاليست!
نظر شما: