نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۵۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سه ملی‌پوش کشتی فرنگی حریفان جهانی خود را شناختند

سه ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران حریفان خود در ر‌قا‌بت‌های جهانی را شناختند.
تدبیر24: سه ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران حریفان خود در ر‌قا‌بت‌های جهانی را شناختند.
 
 ر‌قا‌بت‌های کشتی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) آغاز می‌شود که سه ملی‌پوش فرنگی‌کار ایران به روی تشک خواهند رفت.
 
در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در دور اول با لوای از اسلواکی مسابقه می‌دهد و برنده این مسابقه به مصاف کشتی‌گیر پیروز دیدار اوکراین و کره شمالی می‌رود. نمایندگان مجارستان، ارمنستان، ترکیه، گرجستان، روسیه، آذربایجان، کره جنوبی و ژاپن در گروه نماینده ایران حضور دارند.
 
در این وزن 48 نفر حضور دارند.
 
در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی در وزنی که 46 نفر به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت، به مصاف خاشیمبکوف از ازبکستان می‌رود. وی در صورت برتری با برنده دیدار کشتی گیران فلسطین و آلمان مسابقه می دهد. مادسن از دانمارک، بسیک از آمریکا دارنده مدال برنز جهان و نمایندگان بلغارستان و گرجستان در گروه عبدولی هستند.
 
همچنین در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی که قرعه نسبتاً دشواری دارد، در دور اول با مگومدوف از روسیه پیکار می‌کند و برنده این کشتی به مصاف کشتی‌گیر پیروز دیدار کوبا و فنلاند می‌رود. جنک ایلدم، نفر سوم جهان از ترکیه و بالاژکیس، قهرمان سابق جهان از مجارستان نیز در گروه رضایی قرار دارند. در این وزن 36 نفر به میدان خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: