نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

رعد و برق وزخمي شدن چوپان

شریف محمدی روز چهارشنبه افزود: در جریان این حادثه یک جوان 22 ساله در منطقه رییسان ارتفاعات چالابه روستای خراجیان در بخش مرکزی شهرستان روانسر در حال چرای احشام بر اثر رعد و برق زخمی شد.
تدبیر24: شریف محمدی روز چهارشنبه افزود: در جریان این حادثه یک جوان 22 ساله در منطقه رییسان ارتفاعات چالابه روستای خراجیان در بخش مرکزی شهرستان روانسر در حال چرای احشام بر اثر رعد و برق زخمی شد.
 
وی گفت: این فرد توسط مردم به مراکز درمانی انتقال یافت و اکنون در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران روانسر اظهار داشت: براساس نظر کارشناسان خسارت ناشی از این حادثه طبیعی بیش از 220 میلیون ریال برآورد شده است.
 
رییس اداره هواشناسی روانسر نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: آب و هوای روانسر تا پایان هفته جاری متأثر از موج کم دامنه و ناپایداری است که از روز یکشنبه جو منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است.
 
صابر محمدی افزود: این موج هر روز به ویژه در ساعات بعد از ظهر سبب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی نقاط شهرستان خواهد شد.
 
وی میزان کل بارش شهریور امسال را 3.7 میلیمتر اعلام کرد و یادآور شد: طی پنج سال گذشته در شهریور ماه هیچ گونه بارشی در روانسر به ثبت نرسیده است.

برچسب ها: تدبیر24 رعد و برق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: