نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

سپاهان و استقلال، مدعیان اصلی لیگ پانزدهم

یک کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه سطح تیم‌ها در لیگ برتر پایین‌تر آمده سپاهان با همین نفرات می‌تواند تا نیم فصل عملکرد خوبی داشته باشد.
 تدبیر24: حسین چرخابی با اشاره به شرایط موجود سپاهان، اظهار کرد: درست است که مشکلاتی برای این تیم به وجود آمده، اما هنوز که اتفاقی نیفتاده است. سپاهان هنوز جزو تیم‌های صدرنشین است و به مرحله یک چهارم جام حذفی نیز صعود کرده است.

وی با بیان اینکه این تیم هنوز چیزی از دست نداده است، اضافه کرد: در بازی اخیر بایرن مونیخ در باشگاه‌های آلمان، این تیم حدود 70 درصد از بازیکنانش برای اولین بار در زمین حاضر می‌شدند چون می‌دانند که باید در جام‌های مختلف شرکت کنند.

چرخابی با بیان اینکه فوتبال با محرومیت و مصدومیت‌های زیادی همراه است، اضافه کرد: سپاهان در نیم فصل باید جابجایی‌هایی را داشته باشد تا در آسیا بتواند به اهدافش برسد و با کمبود بازیکن مواجه نشود.

وی با بیان اینکه سپاهان با همین نفرات در لیگ‌ برتر می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، ادامه داد: سطح تیم‌ها در لیگ برتر پایین‌تر آمده و تیم‌هایی همچون تراکتور سازی و فولاد نسبت به سال گذشته عملکرد خوبی نداشتند.

چرخابی با بیان اینکه پرسپولیس ضعیف و نفت تهران نیز اصلا نام و نشانی از تیم سال گذشته ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر سپاهان و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی هستند و فعلا سپاهان با شرایطی که بقیه تیم‌ها دارند، می‌تواند تا نیم‌ فصل نتایج خوبی بگیرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: