نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۷۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

استقبال بی نظیر سمنان از رئیس جمهور

تدبیر24 :محمدرضا میرزایی‌ در دومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سفر ریاست جمهوری در سمنان گفت: روابط عمومی‌ها زمینه استقبال بی‌نظیر از دکتر روحانی‌ را فراهم آورند.

میرزایی با اشاره به سفر ‌دکتر روحانی ‌به استان سمنان گفت: این سفر از سه بعد حائز اهمیت است، اول اینکه دکتر روحانی رئیس جمهوری از این استان برخاسته و افکار عمومی و رسانه‌ها این سفر را با دقت بیشتری رصد می‌کنند، دوم اینکه این اولین سفر رسمی دکتر روحانی بعنوان ریاست جمهوری به استان سمنان است و سوم اینکه این اولین سفر ریاست جمهوری پس از برجام و ابلاغیه مقام معظم رهبری (مد‌ظله العالی) است و از این حیث نیز این سفر اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه و مطبوعات در تبیین تلاش‌ها و خدمات دولت تدبیر و امید و تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های این دولت و تبلیغات مناسب برای انجام استقبالی بی‌نظیر از ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی کار روابط عمومی‌ها مساله تبلیغات و اطلاع‌رسانی سفر ریاست جمهوری به مردم باشد.

میرزایی ضمن تاکید بر مردمی بودن تبلیغات بر اطلاع رسانی مناسب و گسترده به مردم توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد و ‌افزود: باید از همه کانال‌های اطلاع‌رسانی از جمله رسانه‌ها، مطبوعات، فضاهای تبلیغاتی محیطی شهری و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی استفاده کرد.

همچنین ایرج کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه در آستانه سفر دکتر روحانی ریاست جمهوری هستیم، ابراز امیدواری کرد: استان سمنان میزبان خوبی برای دولت تدبیر و امید باشد.

وی افزود: از روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای انعکاس عملکرد و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید در سطح شهرها و روستاها استفاده کرده و با تبیین و تشریح فعالیت‌های دستگاه خود از طریق برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی و همچنین با انجام تبلیغات بویژه حمایت از تبلیغات مردمی سفر ریاست جمهوری برای استقبالی شایسته از ریاست جمهوری آماده شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
1
0
برای چه؟ بروید استقبال از بایزید بسطامی را بخوانید.
نظر شما: