نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰

تيم ملي فوتسال ايران سوم شد

تيم ملي فوتسال ايران با پيروزي پرگل در بازي رده بندي جام جهاني کوچک مقابل پاراگوئه به مقام سومي دست يافت.
تدبیر24: تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 12:30 امروز (يکشنبه) در ديدار رده بندي جام جهاني کوچک برزيل در شهر "مارينگا" اين کشور به مصاف پاراگوئه رفت و در پايان با گلزني قدرت بهادري چهار بار و جواد اصغري مقدم و فرهاد فخيم با نتيجه‌ 6 بر دو به برتري رسيد و براي اولين بار به عنوان سومي اين رقابت‌ها دست يافت.

تيم ملي فوتسال ايران ابتدا با ترکيب اسماعيل عباسيان، وحيد شفيعي، اصغر حسن‌زاده، مسعود دانشور و فرهاد توکلي وارد زمين شد.

شاگردان خسوس که بازي را هجومي آغاز کردند، ابتدا توسط قدرت بهادري در دقيقه‌ چهار به گل رسيدند. اين بازيکن شوت زن يک دقيقه‌ بعد نيز گل دوم ايران را وارد دروازه‌ پاراگوئه کرد و در ادامه و در حالي که حريف براي جبران گل‌هاي خورده جلو کشيده بود، جواد اصغري مقدم در دقيقه‌ 19 روي ضد حمله ايران را با سه گل پيش انداخت.

با آغاز نيمه دوم پاراگوئه فشار زيادي روي دروازه‌ ايران آورد تا اين که در همان دقايق ابتدايي گري و ريچارد دو گل خورده تيم‌شان را جبران کردند، اما اين دو گل پياپي بي پاسخ نماند و در ادامه قدرت بهادري و فرهاد فخيم در عرض يک دقيقه‌ ايران را با نتيجه‌ پنج بر دو پيش انداختند.

سرمربي پاراگوئه در فاصله 10 دقيقه‌ مانده به بازي با ورود بازيکن پاور پلي از سيستم‌ انتحاري پنج نفره استفاده کرد تا بتواند بازي را به تساوي بکشد اما باز هم قدرت بهادري با يک توپ ربايي زيبا در دقيقه 36 بازي چهارمين گل خود و ششمين گل ايران را وارد دروازه پاراگوئه کرد و بازي با همان نتيجه 6 بر دو به سود ايران خاتمه يافت تا تيم ملي به عنوان سومي اين دوره از رقابت ها برسد.

تيم ملي فوتسال ايران پيش از اين به دو مقام چهارمي و دو عنوان دومي در اين رقابت‌ها دست يافته بود. شاگردان خسوس در اين دوره از بازي‌ها و در مرحله گروهي با آرژانتين مساوي کردند ژاپن را شکست دادند و به برزيل باختند.

فوتساليست‌هاي ايران ديروز (شنبه) نيز با باختي نزديک مقابل روسيه در مرحله نيمه نهايي از رسيدن به فينال باز ماندند.

همچنين در فينال اين دوره از بازي‌ها امروز برزيل و روسيه به مصاف هم مي‌روند تا قهرمان و نايب قهرمان هشتمين دوره جام جهاني کوچک مشخص شود.

تيم‌هاي آرژانتين، گواتمالا، صربستان و ژاپن نيز در رده‌هاي پنجم تا هشتم جدول رده‌بندي رقابت‌ها قرار گرفته‌اند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: