نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

اقدام دلواپسان در سالگرد ارتحال امام صدای روزنامه جوان را هم درآورد

تدبیر24 :رفتار زشت تندروهایی که با وجود تذکر صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم برهم زدن تجمعات و سخنرانی ها، در روز سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه دست و پا کردند، اگرچه با تدبیر رهبری در مرقد امام(ره) مواجه شد اما واکنش اصولگرایان و اصلاح طلبان را در پی داشت.
به گزارش "سايت روزنو"،تندروهای افراطی که خود را ملاک و معیار انقلاب و انقلابی بودن می دانند با برهم زدن سخنرانی سیدحسن خمینی و شعارهای نابجا حین سخنرانی رهبر معظم انقلاب، روزنامه جوان وابسته به سازمان بسيج را هم به واکنش واداشت تا این روزنامه در سرمقاله امروز خود بنویسد:  آنان كه به هم ريختن يك سخنراني را انقلابي‌گري مي‌دانند بايد خود را تنظيم مجدد كنند. تندروها بايد برگردند و آنان كه عقب مانده‌اند بايد برسند تا انقلاب اسلامي به خاستگاه اصلي خود كه صف‌آرايي جريان انقلابي در مقابل جريان غيرانقلابي و استكبار است برسد و مجدداً سردرگمي دشمنان را نظاره‌گر باشيم.
این در حالی است که روزنامه کیهان بدون هیچ اشاره ای به این اتفاق زشت، روی دکه رفته است؛ گویی که از هواداران برهم زنندگان تجمعات و سخنرانی ها و اعلام شعارهای هنجارشکن در ایجاد شکاف میان دولت و ملت و طرفدار ایجاد دوقطبی در کشور است.
برچسب ها: تدبیر24 دلواپسان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: