نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۷۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

شاید خودمان مقصر باشیم

شاید خودمان مقصر باشیم، رأی می دهیم که شما نماینده ما باشید. ۲۴ میلیون حقوق نجومی محسوب نمی شود. حقوق پایین معلمان منفذ حساب نمی شود؟!
تدبیر24 » در جایی مطالعه کردم که از بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال آلمان پرسیدن که بعد از خداحافظی  از مستطیل سبز چه انتظاری از دولت دارید که قدرشناس زحمات ورزشی شما باشد، پاسخ قابل تأملی داد؛ او گفت می خواهم حقوق و مزایای یک معلم را به من دهند. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخ دهد که آیا مصوبه دریافت حقوق ۲۴ میلیونی که به ظن ایشان منفذهای قابل دفاع هستند و تصویب شد نجومی نیست؟ آیا مبلغ حقوق یک معلم -البته اگر بدانند چقدر است- را منفذ نمی دانید که در سیستم آموزشی کشور خلل ایجاد کند، آیا یک معلم به جایگاه خود رسیده که تلاش کردید این مصوبه قانونی شود. شاید خودمان مقصر باشیم، رأی می دهیم که شما نماینده ما باشید.

اولویت بندی  مشاغل در جهان بر اساس حقوق  یک عضو هیأت علمی دانشگاه با مرتبه علمی استاد تمام در بالاترین رتبه سنجیده می شود آیا نمایندگان محترم ملت با این معیار چنین مصوبه ای را گذراندن یا فقط قدرت سیاسی و پست را در حقوق در نظر گرفتن؟! البته مردم خصوصاٌ قشر فرهنگی با این تصمیم جواب خود را گرفتند. 

اگر فراموش کنیم مردم و جوانان عملکرد شما را رصد نمی کنند نتیجه آن می شود تصمیاتی که به نفع افراد خاص گرفته می شود، و در کمتر از سه سال دیگر در گزینش مردم رد خواهید شد. البته همه نمایندگانی که رأی به تصویب آن دادند باید پاسخگو باشند.
به راستی چرا شعارهای قبل از انتخاب شدن با بعد از آن تفاوت دارد……

دکترهمایون چگنی


برچسب ها: نماینده حقوق مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: