نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

قوای سه‌گانه برای تحقق شعار سال تلاش کنند

نماینده اراک در تذکری تاکید کرد که انتظار می‌رود قوای سه گانه با هماهنگی کامل برای تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با ارائه راهکارهای مناسب تلاش کنند.
تدبیر24 »سیدمهدی مقدسی در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: انتظار می‌رود قوای سه گانه در راستای فرمایشات رهبری با هماهنگی کامل و ارائه راهکار مناسب، شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حوزه های مهمی همچون کشاورزی، صنایع و معادن و بخصوص ایجاد اشتغال پیاده سازی کرده تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به عنوان یکی از دغدغه های اساسی خانواده باشیم.

وی همچنین در تذکری به وزیر ورزش خواستار تقویت زیرساخت های استان مرکزی شد و در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان کارخانه ها بخصوص کارخانه واگن سازی اراک تاکید کرد.

نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی خواستار معرفی سهامدار جدید هپکو و خروج این شرکت از بلاتکلیفی شد و گفت که انتظار می رود دولت در راستای اجرای برنامه ششم و بودجه 96 برای افزایش حقوق بازنشستگان لشگری، تامین اجتماعی و کشوری بویژه فرهنگیان اقداماتش را تسریع ببخشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: