نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۷۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

صراف قلابی گرفتار قانون شد

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف کلاهبرداری سه میلیارد و یک‌صد میلیون ریالی و دستگیری صراف قلابی در خرم‌آباد خبر داد.
تدبیر24 »سرهنگ عباس نظری گفت: در پی مراجعه تعدادی از طلافروشان خرم‌آباد و اعلام این که یک نفر با شگردهای متقلبانه به عنوان صراف با جلب اعتماد آنان مقدار زیادی طلا به ارزش سه میلیارد و یکصد میلیون ریال خریداری کرده و در قبال آن تعدادی سفته بانکی فاقد اعتبار ارائه داده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی– پلیسی و تحقیقات گسترده فرد متخلف را با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی منسجم دستگیر کردند که وی نیز در بازجویی‌های فنی و ارائه مدارک و اسناد معتبر لب به اعتراف گشود. متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات، فریب ظاهر افراد و تسلط آنان به موضوع را نخورند و هنگام معامله با افراد ناشناس حتما مدارک هویتی و شغلی وی را رویت کنند تا گرفتار افراد شیاد و کلاهبردار نشوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: