نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

زد و خورد به سبک بازیکن پرسپولیس+عکس

بازی تشریفاتی پرسپولیس برابر ذوب آهن باعث شد تا الوان زاده نزدیک به 30 دقیقه فرصت حضور در بازی را پیدا کند و شاهد بازی درگیرانه از جوان پرسپولیس بودیم.
تدبیر24 »احسان علوان زاده و سامان نریمان جهان دو بازیکنی بودند که زمانی که نتیجه بازی 3 بر 2 به سود ذوب آهن بود به زمین مسابقه وارد شدند، تا به روند تهاجمی تیم کمک کنند و قدرت دوندگی مجموع تیم را بالا ببرند.

علوان زاده که در پست گوش چپ به بازی گرفته شده بود، بارها با بازیکنان تیم ذوب آهن و به خصوص محمدرضا حسینی که در پست گوش راست ذوبی ها کار می کند، همینطور که در تصاویر مشخص است درگیر شد و در یکی از این برخوردها با کارت زرد داور هم جریمه شد.

در ادامه و در دقیقه 80 بود که سامان نریمان جهان روی یک پاس عمقی زیبا و دقیق، علی علیپور را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن هم موفق به گرفتن یک پنالتی از رشید مظاهری شد تا هیجدهمین گل طارمی از روی نقطه پنالتی رقم بخورد.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: