نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

آغاز اولین کنگره بین‌المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر در یزد

اولین کنگره بین‌المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر از امروز 13 اردیبهشت ماه با حضور پیشکسوتان و اساتید برجسته پزشکی و روانپزشکی در یزد آغاز شد.
تدبیر24 »«مجتبی یاسینی» در آیین افتتاحیه اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر که میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این کنگره با حضور صاحب نظران علم اعتیاد، روانپزشکان و روانشناسان داخل و خارج کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود .

وی بررسی وضعیت اعتیاد در کشور و مقایسه آن با جهان، بررسی اختلالات همراه با اعتیاد، عوامل موثر در ایجاد اعتیاد، درمان و پیشگیری از راه‌های کاهش آسیب و کاهش تقاضا در زمینه اعتیاد، را از جمله محورهای این کنگره بین المللی دانست و بیان کرد: امروز درمان اعتیاد تنها یکی از ابعاد این پدیده است و نگاه همه جانبه به این پدیده ضروری است.

 دبیر علمی کنگره افزود: عدم آگاهی، عدم شناخت مشکلات روحی و روانی مردم، نپرداختن مسئولان امر به مشکلات مردم و نهایتا ضعف آموزش، مهمترین عوامل مرتبط با شیوع بیماری‌های روانی در کشور است.

یاسینی در ادامه بر ضرورت پرداختن به جنبه های مغفول مبارزه با اعتیاد تاکید کرد و گفت: در این کنگره 20 مقاله و هفت پوستر مرتبط با موضوع کنگره پذیرش شده که از امروز به مدت سه روز ارائه می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اولین کنگره بین المللی اعتیاد و رفتارهای پرخطر به میزبانی استان یزد، بحث و تبادل نظر در مورد معضل اعتیاد و ارائه دستاوردهای جدید این حوزه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: