نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
نماینده مجلس:

ادامه تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان با وجود ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت آن

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با اعلام تذکر به به مدیرکل آموزش و پرورش این استان به دلیل تنبیه بدنی دانش‌آموزان یکی از هنرستان‌های اردبیل، تصریح کرد: در سال‌های اخیر میزان سعه‌صدر معلمان پایین آمده است.

تدبیر24»بشیر خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با ابراز تاسف از تنبیه‌بدنی چند دانش آموز توسط معلم‌شان در استان اردبیل، گفت: این نوع برخورد با دانش‌آموزان به هر دلیلی محکوم و غیرقابل توجیه است چراکه معلمان باید با کودکان و نوجوانان که در سن و شرایط خاص روحی به سر می‌برند با سعه صدر رفتار کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دراین خصوص به مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تذکر خواهد داد، افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید نیروهای خود را به لحاظ روحی و اخلاقی طوری تربیت و هدایت کند که این رفتارهای غیرقابل توجیه از سوی آن‌ها مشاهده نشود.

وی ادامه داد: اگرچه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند و این مسئله‌ای انکارناپذیر است اما متاسفانه در سال‌های اخیر میزان خویشتن‌داری و سعه‌صدر آن‌ها به دلایل مختلف همچون مشکلات معیشتی پایین آمده است؛ با این وجود بروز رفتارهای خشن از سوی آن‌ها با دانش‌آموزان قابل قبول نیست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس بیان اینکه باید شکایت خانواده‌های دانش‌آموزان پیگیری شود، اضافه کرد: علی‌رغم ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت تنبیه بدنی به مدارس سراسر کشور اما هم اکنون هر چند وقت یکبار اخباری مبنی بر تنبیه دانش آموزان در رسانه‌ها منتشر می‌شود که نیازمند پیگیری، ریشه یابی و برخورد قاطع است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چند روز پیش معلم یکی از هنرستان های اردبیل به منظور تنبیه، چهار دانش آموز خود را با شلنگ آب کتک زد که در اثر آن دو نفر از دانش آموزان از ناحیه چشم و دست آسیب دیدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: