نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

تعداد تخت‌های زایمان الکتریکی به ۱۱۱۶ تخت افزایش یافت

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: در راستای طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی تا کنون ۱۸۹ پروژه به تعداد ١١١٦ تخت تکمیل شده است.
تدبیر24»مهندس امیر ساکی گفت: طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی با اجرای طرح تحول نظام سلامت کلید خورد. در این طرح ارتقاء کیفیت و تغییر در سیستم اتاق‌های زایمان سنتی و اجرای طرح تکریم مادر باردار با رویکرد به فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت افزایش جمعیت و تسهیل این امر برای زوجین در سطح کشور به اجرا درآمد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت اظهار کرد: از زمان شروع این طرح تاکنون ۱۱۱۶ تخت LDR در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ساکی اضافه کرد: تاکنون از تعداد ۲۹۶ پروژه پیش بینی شده در طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی ۱۸۹ پروژه تکمیل و تحویل داده شده است.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این طرح تا پایان دولت یازدهم به اتمام رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: