نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران جشن پیروزی برگزار کرد

هواداران و اعضای ستاد تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مازندران چهارشنبه شب پیروزی این نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در باشگاه فرهنگیان شهر ساری جشن گرفتند.
تدبیر24»این جشن را ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در مازندران به صرف افطاری برنامه ریزی کرد و پس از آن هم تعدادی از فعالان سیاسی پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کردند.
محسن نریمان رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران همدلی و وفاق را مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت اصلاح طلبان در این انتخابات دانست و گفت : اگر این پیروزی رخ داده به واسطه انتقال درست اطلاعات و برخورد منطقی با مسایل بوده است.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مسائل کشور با تدبیر و منطق حل و فصل می شود ، افزو : از این پس نفوذ کلام برخی از مخالفان در مدیریت دولت دوازدهم نباید موجب تفرقه شود.
نریمان با بیان این نکته که قطعا در دولت دوازدهم تدبیر و امید ، نیروهای خودی ، دلسوز و همراه باید روی کار بیایند ، گفت: این دولت با آگاهی و اراده مردم فرصت ادامه کار پیدا کرده است و به طور یقین نیروهای دلسوز ، همراه و طرفدار آن باید در راس کارهای مدیریتی قرار بگیرند.
نریمان بر ضرورت وحدت و همدلی میان نیروهای هوادار دولت تاکید کرد و افزود : نوسازی در هیات دولت و در رده های مدیریت پایین تر کشور ایجاد می شود.
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در مازندران همچنین خواستار اظهار نظر و تحلیل مسایل سیاسی کشور به صورت منطقی و با تدبیر شد و گفت : با وجود این که ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی تحلیلی که از استان مازندران داشت این بود که ممکن است رقیب ایشان بیشتر رای بیاورد ، اما با همت شما همراهان و دلسوزان اصلاح طلب ، مردم مازندران بدرستی رئیس دولت یازدهم را مورد حمایت خود قرار دادند.
نریمان توسعه و اعتلاء استان را مهم ترین خواسته اصلاح طلبان از دولت دوازدهم عنوان کرد و افزود : برای رسیدن به این خواسته منطقی باید همدل و همراه و منسجم باشیم.
** حمایت اعتقادی از روحانی
مهدی احمدی فولادی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران و رئیس ستاد حسن روحانی در شهرستان ساری هم در این مراسم گفت : از دولت منتخب اصلاح طلبان توقع داریم بدرستی با به کارگیری مدیران همراه و طرفدار خود ، توجه کند.
وی با بیان اینکه دولت نهم در 100 روز اول 14 هزار مدیر را جا به جا کرده بود ، افزود : این درحالی است که دولت یازدهم در 100روز اول فقط 700مدیر همسو با خود را برگزید .
احمدی فولادی از رئیس دولت هفتم و هشتم و حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی به عنوان پشتیبان دولت دوازدهم یاد کرد و افزود : امروز مهر این 2 عزیز در دل همه اصلاح طلبان عمیق تر شده است.
وی نقش و اثرات حضور جوانان در انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم را بی بدیل توصیف کرد و گفت : حضور مردم در این انتخابات اعتقادی بوده است و به رقیب هم کاری نداشتیم چرا که هر موقع مردم پای صندوق رای آمده اند ، اصلاح طلبان پیروز میدان بوده اند .
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران یک میلیون و 242 هزار و 652 نفر از رای دهندگان معادل 62 و 11 صدم درصد از شرکت کنندگان در انتخابات به حسن روحانی رای دادند.
دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز بیشترین آرای مردم مازندران را کسب کرده بود .
اعتماد مجدد مردم مازندران به حسن روحانی برای ریاست جمهوری دوازدهم در حالی رخ داد که باغداران و کشاورزان این استان در آذر ماه سال 95 به خاطر سرمای کم سابقه بخش زیادی از محصولات تولیدی خود را از دست دادند و این موضوع مهم ترین سوژه ضد تبلیغ رقبا علیه عملکرد دولت یازدهم در این استان بود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: