نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

اردبیل سفیدپوش شد!

در پنجاه و پنجمین روز از فصل پاییز و با ورود یک سامانه سرد پاییزی بارش برف اکثر نقاط استان اردبیل را فرا گرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، این بارش که از عصر امروز شدت بیشتری گرفته در بیشتر مناطق استان اردبیل به ویژه شهرهای نیر، سرعین و اردبیل بیش از سایر نقاط استان جلوه‌گری می‌کند به طوریکه تاکنون بیشترین بارش برف از نیر و سرعین گزارش شده است.

با ورود سامانه بارشی که بارندگی‌های خوبی را در مناطق مختلف استان به دنبال داشته در مناطق کوهستانی تعدیل و کاهش دمای هوا ساکنان مناطق این استان را مجبور به استفاده از لباس گرم، بخاری و دیگر تجهیزات زمستانی کرد و رانندگان نیز با احتیاط بیشتر در محورهای برفگیر و لغزشی استان به تردد خود ادامه دادند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیشترین بارش از شهرستان کوثر و اردبیل به ترتیب با پنج و چهار میلی‌متر گزارش شده و بارندگی‌ها در شمال استان نیز زارعان و کشاورزانی که برای کشت پاییزه خود چشم انتظار بارش برف و باران بودند، خوشحال و مسرور کرده است.

به دنبال ورود یک سامانه بارش‌زا تغییرات دمای هوا طی امروز و فردا همچنان هوای این استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طوریکه در مرکز استان دمای هوا نسبت به مدت مشابه روز گذشته 14 درجه کاهش یافته است.

با خروج این سامانه از روز یکشنبه به تدریج روز دوشنبه هوای نسبتاً پایداری در استان حاکم می‌شود اما از روز سه‌شنبه با وارد شدن یک توده هوای بسیار سرد دمای هوا به شدت افت کرده و بارش برف و باران اکثر نقاط استان اردبیل به ویژه شهرهای جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش اولین برف پاییزی در شهرستان نیر حال و هوای زمستانی به این شهر بخشید به طوریکه راهداران در مسیرها و گردنه‌های صعب‌العبور این شهرستان حضور پیدا کرده و نسبت به پاکسازی جاده‌ها و خیابان‌های گذری اقدام کردند.

به رغم بارش برف در برخی از مناطق شهری و روستایی تمام راه‌های ارتباطی نیر باز است و تردد در آنها به کندی ادامه دارد.

بارش برف پاییزی در نیر چهار سانتیمتر گزارش شده است.

اما با تغییر ناگهانی هوا و بارش برف در اردبیل نیز پلیس راه به تمام رانندگان سفارش کرد تا از تجهیزات زمستانی استفاده کرده و این تجهیزات را با خود به همراه داشته باشند و در گذر از گردنه‌های صعب‌العبور با احتیاط رانندگی کرده و با سرعت مطمئنه از این مناطق گذر کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: