نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
نماینده مجلس:

متناسب با شأن و جایگاه والای اجتماعی معلمان باید با آنان سخن گفت

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت به وضعیت معیشتی معلمان، تصریح کرد: باید متناسب با شأن و جایگاه والای اجتماعی معلمان با آنان سخن گفت.

تدبیر24»مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به استفاده از لفظ نامناسب "گروگانگیر" توسط آقای نوبخت ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در خطاب قرار دادن معلمان، گفت: معلمان که صرفا خواهان احقاق حق و خواسته های قانونی خود هستند، استفاده از چنین لفظی را در شأن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه دولتمردان نمی دانند؛ از این رو امیدواریم که این لفظ به اشتباه بر زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور  جاری شده باشد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با جامعه فرهنگی کشور متناسب با شأن و جایگاه والای اجتماعی آنان سخن بگوییم، گفت: آقای نوبخت باید از معلمان کشور بابت استفاده از لفظ «گروگانگیر» معذرت خواهی کند.

وی ضمن عذرخواهی از همه معلمان ایران اسلامی بابت استفاده از این نوع ادبیات توسط آقای نوبخت، افزود: با معلمان باید متناسب با شأن و جایگاه والای اجتماعی آنان سخن گفت و استفاده از هر لفظ و کلمه ای که این جایگاه را زیر سوال ببرد جرمی نابخشودنی است.

کیان پور با اشاره  به یکی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که فرموده اند امروز همه باید تکریم به معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید  کنند، بیان داشت: حفظ شان و منزلت اجتماعی معلم وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید خود را ملزم به رعایت آن بدانند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت به وضعیت معیشتی معلمان، گفت: معلمان فقط پیگیر مطالبات قانونی خود از دولت هستند و توقع و انتظاری بیش از این ندارند، پس به دور از انصاف است که در ازای پاسخگویی منطقی به آنان از چنین ادبیات غیر متعارفی استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: