نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۸۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
با اشاره به شعار علیه رئیس جمهور در روز قدس؛

یک فعال سیاسی اصولگرا: با عاملان این حرکت برخورد سریع و قاطع صورت گیرد

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به شعار علیه رئیس جمهور در روز قدس گفت: ساحت مناسبت های ملی، دینی و مهم بین المللی و منطقه ای کشور باید از این دست حواشی کاملاً دور بماند.

تدبیر24»ابوالفضل انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: هر ساله در این روز امت مسلمان و آزادی‌خواهان جهان به خیابان‌ها می آیند تا آزادی قدس اولین قبله‌گاه مسلمانان را فریاد کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: بر اساس آنچه که صدا و سیما و رسانه‌های گروهی از حضور میلیون‌ها نفر در سراسر کشور گزارش کردند، همه اقشار و طبقات ایران اسلامی در این اجتماعات بزرگ و در شهرهای کوچک و بزرگ با لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند و آرمان بزرگ "آزادی قدس" را فریاد زدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فیلم‌ها، عکس‌ها و گزارشات منتشر شده در رسانه‌های گروهی، عده‌ قلیلی با مشاهده‌ مدیران ارشد اجرایی و قانون‌گذاری کشور شعارهای انحرافی سر دادند، افزود: این افراد سوژه‌ای برای رسانه‌های بیگانه و افراد ضد انقلاب داخلی و خارجی فراهم کردند.

انتظاری تاکید کرد: با توجه به پلاکاردهایی که در نقد بعضی از مسائل داخلی در دست برخی از راهپیمایان مشاهده و شعارهایی که مطرح می‌شد، باید نسبت به این حرکت و رفتار و شعارها بسیار بدبین بود و هشدار داد که در روزی که ما نیازمند به وحدت و انسجام هستیم، چگونه عده‌ای می‌توانند خوراک برای رسانه‌های معاند نظام فراهم کنند؟

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درگذشته نسبت به اینگونه رفتارها و حرکت‌های تند که به نام انقلاب و اسلام انجام می گیرد، هشدار داده بودند، افزود: بی‌شک بر برخی از سیاست‌ها و اقدامات اجرایی و رفتاری مسئولان ایرادهایی وجود دارد، اما ساحت مناسبت های ملی، دینی و مهم بین المللی و منطقه ای کشور باید از این دست حواشی کاملاً دور بماند.

وی تاکید کرد: برای اینکه مباحث مهم، استراتژیک و راهبردی نظام تحت الشعاع اینگونه حرکات و شعارهای انحرافی قرار نگیرد، بر دستگاه‌ها و مجموعه‌های مربوط لازم است که با سازمان دهندگان و مشارکت کنندگان در چنین حرکاتی برخورد سریع، قاطع و قانونی به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: