انتخابات رقابتی

انتخابات رقابتی

انتخابات ریاست جمهوری تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود اما برخلاف آنهایی که معتقدند در این انتخابات رویه‌های مرسوم تغییر خواهد کرد و شرایط برای انتخاباتی رقابتی و خوب فراهم خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که تا کنون شورای نگهبان رویه‌های گذشته خود را تغییر دهد.
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۸۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

مدافع عراقی مورد نظر پرسپولیس با قطری‌ها توافق نکرد

مدافع مورد نظر پرسپولیس که خبر از حضور او در لیگ ستارگان قطر خبر داده شده بود، تصمیم گرفت به کار خود در تیم نیروی هوایی عراق ادامه دهد.
تدبیر24» سعد ناطق مدافع عراقی است که از فصل قبل مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و سرخ پوشان تهرانی رسما با این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند.
با وجود این که بعضی از رسانه‌ها از توافق تیم المرخیه قطر با "ناطق" سخن به میان آورده‌اند، اما این باشگاه قطری چنین توافقی را رد کرد.
به نوشته العرب قطر، سعد ناطق قصد دارد قهرمانی در AFC کاپ را با تیم نیروی هوایی عراق به دست آورد و به همین خاطر قید حضور در المرخیه را در تابستان زد و می‌خواهد در فصل جابجایی زمستانی با این تیم قطری قرارداد امضا کند.
به این ترتیب، احتمال حضور این بازیکن عراقی در تیم فوتبال پرسپولیس هم بسیار کم است و او راهی سرخ پوشان تهرانی هم نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: