نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
شهیدی:

سازمان اموال و املاک کوثر روند رو به رشد خود را حفظ کند

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های سازمان اموال و املاک کوثر گفت: تلاش‌ها در این مجموعه باید روز به روز بیشتر شود تا هیچ مشکلی در زمینه اموال و املاک باقی نماند.
تدبیر24»مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر روز سه‌شنبه 13 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افشین سفاهن سرپرست اداره کل بررسی‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر و نمایندگان موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این جلسه با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های سازمان اموال و املاک کوثر گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب نمایندگی خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران را به بنده اعطا کردند، در یکی از سفارش‌های خود بر لزوم رسیدگی به بخش‌های اقتصادی بنیاد تأکید داشتند.
وی افزود: بر همین اساس برای رسیدگی بهتر به این حوزه‌ها، بخش املاک و اموال از سازمان اقتصادی کوثر جدا شد و تحت سازمانی مستقل کار خود را شروع کرد تا رسیدگی به اموال که در واقع متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، با دقت بیشتری انجام شود. این اقدام اثرات مثبتی داشت و مشکلات موجود تا حد بسیار زیادی برطرف شد، بااین‌حال باید تلاش‌ها روز به روز بیشتر شود تا هیچ مشکلی در زمینه اموال و املاک باقی نماند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم تکمیل بانک اطلاعاتی املاک و اموال کوثر تأکید کرد و گفت: یکی از اقداماتی که باید در سازمان اموال و املاک کوثر مورد توجه جدی باشد، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است. باید تلاش کنید سازمانی چابک، کوچک و فعال داشته باشید و درعین‌حال استفاده از نیروهای شاهد و ایثارگر را در دستور کار قرار دهید.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: فعالیت‌های سازمان اموال و املاک باید تماماً بر اساس ضوابط و اساسنامه باشد و در اجرای امور از برخوردهای سلیقه‌ای پرهیز شود و فراموش نکنیم که این اموال امانتی در دست ما است که باید به‌خوبی از آن‌ها پاسداری کرد. همچنین بکوشید وضعیت اموال که دارای دعاوی حقوقی هستند، مشخص شود و بخش‌های باقی‌مانده در کمیته حل اختلاف بررسی شود.
مهدی شادالوئی مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان و پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص رفع مشکلات مربوط به اموال زیر نظر این سازمان پرداخت.
در این جلسه گزارش موسسه حسابرسی مفید راهبر از حساب‌های سازمان اموال و املاک کوثر در سال مالی گذشته با نتیجه ارزیابی مطلوب قرائت شد.
در این جلسه صورت‌های مالی سازمان اموال و املاک کوثر و گزارش حسابرسی به تصویب رسید و موسسه حسابرسی مفید راهبر به مدت یک سال به‌عنوان حسابرس این سازمان انتخاب شد و مقرر شد ترکیب فعلی هیئت‌مدیره سازمان برای سال جاری پابرجا بماند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: