نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

استعمال قلیان در تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها ممنوع!

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: استعمال قلیان در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها ونیز دایر کردن قلیانسرا در این‌گونه اماکن ممنوع است.

تدبیر24»سرهنگ «حمید فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در اجرای قانون ممنوعیت استعمال قلیان در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها ونیز دایر کردن قلیانسرا، پلیس در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اقدام به جمع‌آوری قلیان سراها ونیز برخورد با افراد استعمال کننده در اماکن یادشده می‌کند .

وی یادآور شد:در اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۰ واحد قلیان سرای غیرمجاز جمع‌آوری و پلمپ و تعداد قابل‌توجهی قلیان و تجهیزات مصرف قلیان جمع‌آوری‌شده است.

فتاحی اضافه کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان گرامی که در شب‌های فصل تابستان از فضاهای سبز و پارک‌ها استفاده می‌کنند پلیس در کنار خانواده‌ها حضورداشته و با افراد مزاحم و نیز کسانی که اقدام به برپانمودن بساط قلیان می‌نمایند برخورد خواهد کرد.

وی گفت: هدف پلیس تأمین آرامش و امنیت خانواده‌ها بوده لذا از جوانان می‌خواهم جهت رعایت و حفظ آرامش خانواده‌ها از استعمال قلیان در اماکن عمومی خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: