نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
يوسف نژاد:

مشي اعتدالي دولت در دوره دوازدهم ادامه پيدا كند

يك عضو فراكسيون اميد تاكيد كرد كه ادامه روش و منش اعتدالي دولت در دوره دوازدهم مبنايي براي كار بيشتر براي مردم است.
تدبیر24»علي اصغر يوسف نژاد اظهار كرد: با توجه به تجربه خوب دولت يازدهم از داشتن مشي اعتدالي ، قطعا ادامه اين روند در دوره دوازدهم در كنار رفع برخي از نگراني ها، مشكلات و نقاط ضعف مي تواند مبناي انجام كار بيشتري براي مردم باشد كه نتيجه آن به مصلحت عمومي كشور تمام خواهد شد.
وي ادامه داد: بر اين اساس انتظار مي رود كابينه دولت دوازدهم نيز با مشي اعتدالي انتخاب شود و در جهت تحقق وعده هاي رييس جمهور در دوران انتخابات به مردم تمامي تلاشش را به كار گيرد.
نماينده ساري در عين حال تاكيد كرد كه كابينه دوازدهم بايد با توجه به قوانين بالادستي همچون قانون برنامه ششم توسعه روش اعتدال را براي اجراي امور در پيش گيرد.اعتدالي كه متدي براي انجام كارها و اجراي تعهدات، برنامه ها و شعارهاي دولت در امور بين المللي و داخلي است.
يوسف نژاد در پايان گفت كه رييس جمهور در صورت لزوم و براي تحقق وعده هايش به مردم حتي بايد جابجايي  و تغييرات اساسي در كابينه لحاظ كند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: