نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
وعده مدیرعامل ایدرو :

ایجاد ۸۰۰۰ شغل در سال جاری

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی سازی صنایع ایران از ایجاد ۳۷۱۱ شغل مستقیم و ۸۰۰۰ شغل غیر مستقیم در سال جاری خبر داد.
تدبیر24»منصور معظمی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان گسترش و نوسازی سازی صنایع ایران (ایدرو) که در کتابخانه ملی در حال برگزاری است، به عملکرد این سازمان توسعه ای اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سازمان گسترش و نوسازی سازی صنایع ایران(ایدرو) ۱۸ طرح صنعتی با بودجه ۶۱۰۰ میلیارد تومانی در دست اجرا دارد که برای سال ۱۳۹۶ با گرای طرح هایی که در دست انجام است ۳۷۱۱ شغل مستقیم ایجاد می‌شود که این عدد با در نظر گرفتن اشتغال پیمانکاری و غیر مستقیم به ۸۰۰۰ شغل خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره هم به اهمیت وجود سازمان های توسعه‌ای، عنوان کرد: سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایدرو برای کمک به بخش خصوصی به وجود آمدند در حالی که بعد تر تبدیل به بخش‌های نیمه دولتی شدند و حالا نیز میراث دار بدهی‌های قبلی و  تعهدات انجام نشده هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: