نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک گفت: برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز که حدود 40 نقطه هستند نیازمند اعتبار هستیم و تا اعتباری به ما ندهند ما نمی‌توانیم کاری در خصوص ایمنی‌سازی این نقاط انجام بدهیم.

تدبیر24»بهزاد روحانی در گفت‌وگو ‌با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: نقاط حاثه‌خیز شناسایی شده‌اند و رقم هزینه‌های مورد نیاز برای این نقاط نیز مشخص شده است و این هزینه‌ها نیز توسط پلیس راه تأیید شد اما بحث اعتبارات، نیازمند زمان طولانی است که امیدواریم هرچه زودتر مبلغ مورد نیاز را به ما بدهند تا هر چه زودتر بحث ایمن‌سازی این نقاط را شروع کنیم.

وی با اشاره به این‌که محور آزادراه اندیمشک به سمت پل زال یک نقطه حادثه‌خیز و خطرناک است، افزود: در خصوص این محور که تصادفات فوتی بسیاری در پی داشته است، باید فکر جدی کرد زیرا ایمن‌سازی و رفع موانع آن، نیازمند اعتبارات بالایی است و باید هرچه زودتر برای حل این مشکل اقدام کرد.

روحانی با بیان این‌که 40 نقطه حادثه‌خیز در اندیمشک وجود دارد، ادامه داد: اعتبارات لازم برای این نقاط مشخص شده است و ما منتظر دادن این اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به این‌که ایمن‌سازی این نقاط نیازمند اعتباراتی است، خاطرنشان کرد: بعضی از جاده‌های ما فرسوده هستند و لازم است در خصوص نصب علائم ایمنی اقداماتی انجام شود و از مسئولان انتظار داریم که هر چه زودتر این اعتبارات را به ما بدهند زیرا آمار تصادف و میزان فوت افراد در این جاده‌ها، به میزان بالایی افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: