نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
نماینده مردم ساری در مجلس:

وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از تخصص لازم برخوردارند

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت : وزاری پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی از تخصص لازم برای وظایف پیش بینی شده برخوردارند.
تدبیر24»علی اصغر یوسف نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین این افراد از لحاظ توانایی فردی نیز در حوزه تخصصی که معرفی شدند ، از توانمندی بالایی برای اداره وزارتخانه متبوع برخوردارند.
وی ادامه داد : با این رویکرد ، عملکرد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی قابل دفاع است و با دفاع رئیس جمهوری از وزراء و بیان برنامه ها از سوی این افراد ، احتمال رای آوری آنان در مجلس افزایش می یابد .
نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی فراجناحی بودن وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را از دیگر مزیت های مثبت کابینه دوم دکتر روحانی دانست .
یوسف نژاد گفت که برنامه های وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی از سوی فراکسیون های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن اظهارنظرها پیرامون وزراء از لحاظ توانایی و تخصص بهتر انجام می شود.
وی اضافه کرد : هم اکنون نیز با بررسی اولیه مشخص است که وزرای پیشنهادی دولت هماهنگی و قرابت بیشتری با رئیس جمهوری دارند و این فرایند پیشبرد اهداف و برنامه های دولت را تسهیل خواهد کرد.
یوسف نژاد پیش بینی کرد که وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم برای رای آوری در مجلس شورای اسلامی مشکلی نداشته باشند.
رئیس جمهوری شنبه 15 مرداد ماه فهرست 17 وزیر پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: