نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۸۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
در جلسه فراکسیون ورزش مطرح شد،

تفاهم بر تعامل گسترده‌تر مجلس و وزرای مرتبط با ورزش در کابینه دوازدهم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از حضور پنج وزیر پیشنهادی مرتبط با حوزه ورزش در جلسه این فراکسیون و تفاهم بر تعامل گسترده‌تر مجلس و وزرای مرتبط با ورزش در کابینه دوازدهم خبر داد.

تدبیر24»محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزرای پیشنهادی ورزش، ارشاد، بهداشت، کشور و آموزش و پرورش امروز (دوشنبه) در جلسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و برنامه‌های خود را در حوزه ورزش تشریح کردند.

وی افزود: گزینه‌های پیشنهادی پنج وزارتخانه فوق گزینه‌های مقبولی هستند و نقاط قوت خوبی دارند، اگرچه ابهاماتی در برخی حوزه‌های کاری آنها وجود دارد که از سوی اعضای فراکسیون ورزش در جلسه صبح امروز به بحث و بررسی گذاشته شد.

رئیس فراکسیون ورزش با تاکید بر ضرورت توجه و تمرکز دستگاه‌های مربوطه به حوزه ورزش، گفت که باید فعالیت هماهنگ و منسجمی در این حوزه وجود داشته باشد تا خروجی مناسبی برای ورزش کشور فراهم شود.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: وزرای حاضر در جلسه فراکسیون ورزش بر این مساله اتفاق نظر داشتند و قرار شد با محوریت وزیر ورزش این هماهنگی در کابینه انجام شود و جلسات فصلی با فراکسیون ورزش به منظور رصد کردن چگونگی ایفای وظایف و وعده های داده شده تشکیل گردد تا انشالله در سایه تعامل و هماهنگی موثر فیمابین دولت و مجلس ورزش کشور ارتقا یابد و مشکلات فراروی ورزشکاران و موثرین در این عرصه خطیر رفع شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: