نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

اطمینان پلیس فنلاند

پلیس فنلاند به آپارتمانی در شرق این کشور حمله و اعلام کرد که کاملا بابت هویت عامل مهاجمی که باچاقو به جان مردم افتاده و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی شده بود، مطمئن است.
تدبیر24»این حمله پلیس به آپارتمان فرد مهاجم در "تورکو" واقع در شرق فنلاند پیش از ساعت 22 به وقت محلی رخ داد. پلیس به یک خودروی فیات پارک شده در محل مظنون شد که صاحبش در یک ساختمان در تورکو ساکن است.

در طول شب گذشته تعدادی نیز در ارتباط با این حمله با استفاده از چاقو که دو کشته و هشت زخمی برجای گذاشت، دستگیر شدند. پلیس این کشور اسکاندیناوی از افرادی که احتمالا با مهاجم این حمله ارتباط داشتند، بازجویی کرد.

مارکوس لاین، سربازرس کل فنلاند گفت: ما در حال بررسی این هستیم که نقش این افراد دستگیر شده در این حمله چه بوده است. آیا آنها ارتباطی با این حمله داشته‌اند یا خیر یا اینکه تنها با این فردی که اکنون بابت هویتش اطمینان کامل داریم، ارتباط داشته‌اند یا خیر.

جمعه بعد از ظهر، یک مرد با استفاده از سلاح سرد یا همان چاقو اقدام به حمله به افرادی در یک بازار در تورکو کرد اما توسط پلیس با شلیک گلوله متوقف و دستگیر شد.

گشت‌های پلیس و شناسایی پس از این حمله در منطقه افزایش یافته است تا در صورت بروز مشکل دیگری از آن جلوگیری شود.

منطقه تورکو و حومه آن محل اسکان و زندگی جمعیت بزرگی از مهاجران است و در هفت کیلومتری بازاری قرار دارد که در آن حمله رخ داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: