نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۸۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

«غارتگر» رفت

«سانی لاندهام» بازیگر فیلم‌های «غارتگر» و «۴۸ ساعت» بر اثر عرضه قبلی در ۷۶ سالگی درگذشت.
تدبیر24»این بازیگر آمریکایی بیشتر برای بازی در نقش «بیلی سول» در فیلم «غارتگر» محصول سال ۱۹۸۷ هالیوود و در کنار «آرنولد شوارتزنگر» شناخته شده است.

وی فعالیت سینمایی خود را از دهه ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرد و در سال ۱۹۷۹ در فیلم «جنگجویان» ساخته «والتر هیل» مقابل دوربین رفت و سپس در دهه ۱۹۸۰ میلادی در چندین فیلم تریلر از جمله «اکشن جکسون» و «زندانی کردن» بازی کرد و تا دهه ۱۹۹۰ میلادی که در عرصه بازیگری فعال بود، در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت.

«سانی لاندهام» در سال ۲۰۰۳ برای فرمانداری ایالت کنتاکی تلاش کرد اما در نهایت از سوی جمهوری‌خواهان کاندید نشد. وی همچنین در سال ۲۰۰۴ از سوی حزب لیبرال کنتاکی برای سنای این ایالت نامزد شد و سرانجام در سال ۲۰۰۸ نیز نامزد یک کرسی در سنای آمریکا شد، هرچند کاندیداتوری او به دلیل اظهاراتش در یک برنامه رادیویی لغو شد.

برچسب ها: تدبیر24 غارتگر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: