نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

8 سال محرومیت در انتظار محمد پراش

دکتر لطفعلی پورکاظمی می‌گوید محمد پراش، ملی پوش دوچرخه‌سواری در صورتی که مستندات کافی نداشته باشد از هشت سال تا مادام العمر محروم خواهد شد.

به گزارش تدبیر24 دبیر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که محمد پراش به مثبت شدن تست دوپینگش اعتراض کرده است، اظهار کرد: او مدارک و مستنداتی را برای ما ارسال کرده و قرار است در اولین جلسه نادو در هفته‌ آینده اعتراضش مورد بررسی قرار بگیرد. فعلا زمان جلسه مشخص نیست. اگر مستندات کافی نباشد باید مدارک تکمیل‌تری را برای شورای صدور رای بفرستد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد که از میزان محرومیت پراش کاسته شود؟ تاکید کرد: محروم نشدن پراش امکان پذیر نیست. ما باید روی زمان محرومیتش بررسی‌های لازم را انجام دهیم. او از مواد ترکیبی استفاده کرده و برای دومین بار دوپینگش مثبت شده است. اگر جرم مسجل شود، به عنوان مجرم هشت سال تا مادام العمر از حضور در میادین ورزشی محروم خواهد شد، اگر مدارکش کافی باشد، احتمال دارد زیر هشت سال محروم شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این که بعد از جلسه آتی شورای صدور رای نتیجه‌ قطعی را درباره پراش اعلام می‌کنیم به ایسنا، گفت:نمونه‌گیری از پراش توسط افسران نادو و در داخل کشور به صورت سرزده انجام شده است و زمان محرومیت تنها بستگی به مستندات و حکم شورای صدور رای دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: