نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۸۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

شکست مدافع عنوان قهرمانی

بیست و هفتمین دوره لیگ‌برتر واترپلو ایران با شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل تیم سایپا آغاز شد.
تدبیر24»بیست و هفتمین دوره لیگ‌برتر واترپلو ایران از عصر امروز (جمعه) به میزبانی استخر بین‌المللی ۹ دی و شهر امیدیه با برگزاری سه دیدار از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز شد. لیگ‌برتر واترپلو ایران امسال هم با شرکت کردن هفت تیم مانند دور گذشته پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار از هفته اول لیگ‌برتر واترپلو از ساعت ۱۶:۰۰ دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا تهران به مصاف هم رفتند. در این دیدار سایپا به عنوان نایب قهرمان فصل قبل توانست با نتیجه ۱۰ بر هفت قهرمان دوره گذشته یعنی دانشگاه آزاد را شکست دهد. تیم سایپا که دومین فصل حضور در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند در دوره قبل نتیجه بازی فینال را مقابل دانشگاه آزاد واگذار کرد و به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

اما در دومین مسابقه هفته دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران مقابل هم به آب زدند. در این بازی که به میزبانی امیدیه برگزار شد تیم نفت امیدیه توانست با نتیجه ۱۰ بر شش نماینده گچساران را از پیش رو بردارد تا به عنوان تیم پیروز در داربی نفتی‌ها معرفی شود.

در آخرین بازی از این هفته نیز از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم نیروی زمینی ارتش و تیم جوان استخر شهید نوفلاح در استخر بین‌المللی ۹ دی رو در روی هم قرار گرفتند. در پایان این دیدار تیم نیروی زمینی ارتش در یک بازی راحت مقابل تیم نوفلاح با نتیجه ۱۴ بر سه به پیروزی رسید.

تیم نماینده اصفهان با قرعه استراحت، در هفته اول بازی‌ها مسابقه‌ای نداشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: