نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

پروژه ترسیب کربن در گاوخونی

به دنبال خشکسالی‌های اخیر و مشکلات زیست محیطی در شرق اصفهان، منطقه مراتع گاوخونی ورزنه به عنوان محل اجرای پروژه ترسیب کربن تعیین شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، مدیرکل امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با معاون عمرانی استاندار اصفهان اعلام کرد: پروژه ترسیب کربن یک پروژه موفق است که با عملیات‌هایی همانند نهال کاری و مقابله با بیابان زایی و ایجاد اشتغال متناسب با منطقه، سعی دارد جوامع محلی را توانمند سازد.

عباس کارگر افزود: استان‌های خراسان شمالی، کرمان، البرز و تهران در سالهای گذشته با همکاری سازمان عمران ملل متحد تجربه موفقی در تثبیت طبیعت و بیابان زدایی داشته‌اند و امروز درصدد هستیم با حمایت داخلی این پروژه در منطقه ورزنه اصفهان اجرا شود .

هم‌چنین نماینده سازمان عمران ملل متحد undp نیز گفت: پروژه ترسیب کربن یک پروژه فراگیر است و به صورت یکپارچه و با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

دکتر مورالی اضافه کرد: صندوق مشترکی برای اجرای پروژه ترسیب کربن تشکیل و با حمایت سازمان ملل متحد و جمهوری اسلامی در سطح 84 هزار هکتار، منطقه ورزنه اصفهان تحت پوشش آن قرار خواهد گرفت.

وی ویژگی‌های این پروژه را اجرای آن توسط خود مردم دانست و تأکید کرد: مشارکت مردم در احیای بیابان و احیای مشاغل محلی تبلور خواهد یافت و با توانمندسازی، منطقه به الگوی توسعه پایدار خواهد رسید و فقرزدایی به صورت عینی عملیاتی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: