نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۹۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

تعطیلی تمرین اسپانیا به خاطر پیکه

اولین تمرین تیم ملی اسپانیا بعد از اتفاقات ایالت کاتالونیا با جنجال های فراوانی همراه شد.
تدبیر24»کشور اسپانیا روزهایی عجیب و جنجالی را به علت تمایل ایالت کاتالونیا به جدایی سپری می کند و حالا دامنه این اتفاقات به اردوی تیم ملی اسپانیا نیز کشیده است.

بعد از مصاحبه عجیب پیکه و تهدید او به خداحافظی از تیم ملی و توهین به رئیس جمهور، 1500 نفر از هواداران لاروخا در جریان اولین تمرین تیم ملی در مادرید در ورزشگاه حاضر شده و به تندترین شکل به انتقاد از مدافع بارسا پرداختند.

این هواداران بنرهایی با مضمون "پیکه برو" و "تو تنها نباید خداحافظی کنی بلکه باید مورد حمله هم قرار بگیری زیرا مشمئز کننده هستی" در استادیوم محل تمرین به نمایش گذاشته شد و جالب اینجاست که تنها 25 دقیقه بعد از آغاز تمرین، لوپتگی به علت افزایش جنجال ها تصمیم به تعطیل کردن آن گرفت.

بعد از تمرین، پیکه با انتشار پیامی به انتقاد از رفتار پلیس پرداخت و این در حالیست که پلیس دقایقی بعد از به اهتزاز در آمدن بنرها آنها را جمع آوری کرد.

اما به هر حال و در آستانه دیدار برابر آلبانی به نظر می رسد اردوی تیم ملی نیز لحظات پرآشوبی را سپری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: تدبیر24 اسپانیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: